هیوندا ولستر 2019 همراه با نسخه توربو عرضه میشود

هیوندا ولستر 2019 همراه با نسخه توربو عرضه میشود

هیوندا ولستر 2019 همراه با نسخه توربو عرضه میشود

هیوندا این بار با ولستر 2019 توجه شما را به یک هاچبک جذاب جلب میکند

هیوندا ولستر 2019 بسیار بسیار خوب است ! اما واقعیت این است هیچ چیز غیر منتظره ای در نسل دوم این خودرو وجود ندارد که شما انتظارش را نداشته باشید یا از وجودش شگفت زده شوید.
با وجود اینکه هیوندای چند نسلی هست که در میان مردم با استقبال روبرو شده است , اما هنوز برداشت هایی از قبیل “هیوندای خوب است , اما فقط بعنوان یک ماشین کره ای! ” در بین مردم رواج دارد. البته نباید از حق گذشت , به تازگی این خودرو ساز دست به جاه طلبی هایی در خودروهای خود زده است تا رانندگی با آنها را جذاب کند.

ضربه های ناگهانی و سر و صدا در ولستر بسیار بهبود داشته و خیلی کمتر حس میشود. ولستر نیز همانند مدل النترا GT هاچبک , دارای بدنه خوابیده , کمی مخروطی شکل همراه با گلگیر های باد کرده است. با طراحی مجدد ولستر 2019 , خودرو از نمای عقب ظاهری زیباتر پیدا کرد ؛ هرچند نقاط کور از بین نرفت و یا حتی دید عقب نیز بهتر نشد. از نظر جنس مواد استفاده شده در کابین , رشد قابل توجهی نسبت به مدل قبلی به چشم میخورد. پلاستیک های سخت سر جای خودشان هستند ولی هیوندای در طراحی و استفاده آنها بسیار خوش سلیقه بوده است. گیج های ساده و سیاه و سفید و صفحه نمایش لمسی هیوندای طراحی داخلی آن را تکمیل میکند.
بگذارید فراموش کنیم که ولستر ظاهر عیجیبی دارد ! مخصوصا با آن در تکی و کشیده در سمت راننده در مقابل دو درب کوچکتر در سمت دیگر ! صندلی های عقب فضای نسبتا مناسبی دارد و نکته جالب این است که از هر دو طرف میتوان به صندلی های عقب رسید و فقط از سمت راننده کمی دشواری بیشتری دارد و خب البته باید کمی لاغر باشید !

در مورد فراموشی درب , کاملا جدی گفتیم ! گزینه های دیگری در این خودرو وجود دارد که حواس شما را از درب خودرویتان پرت کند , مثلا موتور 275 اسب بخاری آن ! البته این موتور پر قدرت هنوز عرضه نشده است و امیدواریم در سال میلادی جاری این اتفاق بیفتد. در حال حاضر تمرکز هیوندای روی موتور 1.6 لیتری با 4 سیلندر خطی و توربو است که قدرت 201 اسب بخاری به ولستر میبخشد. مشخصات فوق بعلاوه سیستم تعلیق بهبود یافته و تایر های آپشنال برای تابستان , ولستر 2019 را رقیب جدی ای برای فولکس واگن GTI و یا هوندا سیویک Si معرفی میکند. خالی از لطف نیست اگر از فورد , مخصوصا مدل فیستا ST اسم ببریم که در این رقابت و استفاده از توربو برای خودرو های سایز کوچک عقب مانده است. زود باش فورد !

مدل پایه ای از هیوندا ولستر 2019 وجود دارد که از موتور جدید 2 لیتری چرخشی آتکینسون (Atkinson-cycle) با سیستم تزریق سوخت انژکتور و توربوشارژر Sans , برای تولید 147 اسب بخار قدرت و 180 نیوتن متر گشتاور بهره میبرد. یک تست رانندگی کوتاه کافی است تا متوجه شوید تنها با 15 اسب بخار قدرت بیشتر در موتور جدید نسبت به مدل 1.6 لیتری سابق , این موتور با فشار پا روی پدال گاز شما را بیشتر به سمت جلو پرتاب میکند. شاسی خودرو دقیقا به اندازه سیستم توربو رشد و بهبود داشته است. بعلاوه اینکه قیمت 19.385 دلاری آن با وجود سیستم های هشدار تصادف از جلو , ترمز اضطراری خودکار , دستیار حفط خودرو بین خطوط , کروز منترل , چرخ های 17 اینچی , هدلایت خودکار و صفحه نمایش لمسی 7 اینچی همراه با APPLE PAY و ANDROID AUTO مناسب به نظر میرسد. گیربکس اتوماتیک 6 سرعته هزار دلار خرج برمیدارد و در مدل پریمیوم با قیمت 23.635 دلاری بصورت استاندارد وجود دارد.

هندلینگ به سبک هیوندای !؟
طبق گفته مدیر ارشد بخش برنامه ریزی محصولات کمپانی هیوندای , مایک اوبراین , شاسی ولستر 2019 بهترین نوع آن است که تا به حال به مشتریان ارائه شده است. شاید باور نکنید ولی هیچ مبالغه ای در این جمله وجود ندارد ! با در نظر گرفتن اکسل چرخشی عقب , چارچوبی که تا حدودی انعطاف پذیر است و سیستم تعلیق اسپورت جدید , هیوندا ولستر 2019 بسیار نسبت به گذشته بهبود یافته تر و اسپورت تر است که نتیجه آن کنترل هارق العاده روی ماشین است.

بعنوان کلام آخر , اگر بتوانید طراحی ابلهانه درب های آنرا دوست داشته باشید , هیوندا ولستر 2019 یک انتخاب برگزیده درمیان رقبایی همچون مزدا3 هاچبک و یا هوندا سیویک اسپرت است…

دیدگاه ها بسته شده است