کیا استینگر 2018 , یک ماشین بی نظیر از کمپانی کره ای

کیا استینگر 2018 , یک ماشین بی نظیر از کمپانی کره ای

بررسی کیا استینگر 2018 در مدل های پایه و محبوب GT

کیا استینگر 2018 فقط در بین مدل های کمپانی کیا خوب نیست , استینگر در مقایسه با هرچیزی در رنج قیمت خود و یا حتی بالاتر از خودش هم خوب است !

با بررسی کیا استینگر 2018 همراه فیکس زون باشید …

به همان اندازه که مدل های اخیر کیا شیک هستند , عملکرد و هندلینگ مناسبی ندارند. البته این ها همه تا قبل از رونمایی استینگر بود !
با بررسی کیا استینگر 2018 همراه ما باشید تا ببینید ورق کیا چطور برمیگردد …
استینگر نشان دهنده یک گام مهم رو به جلو برای تولید کننده کره جنوبی است. کیا استینگر با طراحی تهاجمی و در عین حال با شکوه خود در میان سدان های نسبتا ناشناخته و با قیمت مشابه آنها قرار دارد. حتی بهتر , کیا استینگر 2018 عملکردی بسیار بالاتر از حد انتظار ما در این رنج قیمتی دارد. از نظر سایز استینگر بسیار نزدیک به اپتیما میباشد با این تفاوت که استینگر ارتفاع کمتر , پر زرق و برق تر و صد البته بسیار قدرتمند تر است. استینگر GT با بهترین مشخصات 365 اسب بخار قدرت , چهار چرخ متحرک و کابین بسیار لطیف و راحت می باشد.میتوان با اطمینان خاطر بیان کرد که استینگر چه از نظر ظاهر و چه از نظر آمار و ارقام با برندهای لوکس در رقابت است و با این حال هنوز طرفداران سنتی آئودی , بنز و بی ام و نگران استینگر نیستند زیرا آن را فاقد پرستیژ و اعتبار میدانند. شاید اشتباه کنند ! استینگر فقط در بین مدل های کمپانی کیا خوب نیست , استینگر در مقایسه با هرچیزی در رنج قیمت خود و یا حتی بالاتر از خودش هم خوب است ! به ویژه که کیا استینگر 2018 بعنوان یکی از بهترین سدان ها و کیا استینگر GT 2018 بعنوان یکی از بهترین سدان های اسپورت در لیست وبسایت معروف ادموندز قرار دارد.

کیا عنوان کرده است که استینگر GT در عرض 4.7 ثانیه از 0 به 97 کیلومتر بر ساعت میرسد , که سریعتر از خیلی مدل های لوکس میباشد. با این شتاب نیاز به ترمز خوب قطعا حس میشود , پدال ترمز استینگر با توجه به اینکه این خودرو در طیف خودروهای اسپورت است کمی نرم است ؛ البته ترمزها بسیار توانا هستند و به سادگی قابل تنطیم اند بطوریکه به هیچ برنامه ریزی اولیه ای برای ترمز گیری نیاز نیست , هر زمان که لازم باشد ماشین به بهترین شکل ممکن و به نرمی متوقف میشود.
فرمان پذیری بصورت مناسبی برای تمام حالات رانندگی تنظیم شده است و راننده واکنش های زیادی از فرمان حس نمیکند و فرمان بسیار دقیق و پاسخگو میباشد. چرخش بدنه و بعضا تندفرمانی زمانی قابل توجه است که بصورت ناگهانی و با سرعت بالا وارد پیچ شوید ولی علی رغم اینها استینگر امن و پایدار است. البته از نظر برخی راننده ها , رانندگی با استینگر دیفرانسیل عقب در مقایسه با نسخه AWD یا چهار چرخ متحرک بسیار جذاب تر است.همچنین استینگر نمره خوبی برای قدرت مانور در نقلط حساس و سخت دریافت کرده است.

کیا استینگر 2018 بسیار برای رانندگی راحت است. جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک بهترین دنده را برای شرایط موجود انتخاب میکند و دنده را به نرمی و سریع تعویض میکند.استینگر در مدل های مختلفی عرضه میشود. در زیر کاپوت قوی ترین استینگر , یک موتور 3.3 لیتری 6 سیلندر وجود دارد که 365 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن بر متر گشتاور تولید میکند.
هرچند استینگر GT یک خودروی اسپورت هست , ولی راحتی را برای این مهم قربانی نکرده است.سیستم تعلیق به اندازه کافی برای هموار کردن پستی و بلندی های مسیر سازگار است و بازخورد بسیار خوبی در جاده از خود نشان میدهد.
صندلی های جلو قوی و در عین حال از نظر طراحی عالی هستند تا راحتی در مسیر های طولانی حفظ شود. نگهدارنده های کناری شما را در هنگام چرخش ها و پیچ ها در صندلی حفط میکند و در باقی مواقع به هیچ عنوان مزاحم نشستن نیستند. آپشن اختیاری تهویه صندلی های جلو برای روزهای گرم بسیار کمک کننده است و حس خنکی خوبی را منتقل میکند.

سر و صدای محیط بیرونی و جاده کمی در کابین وجود خواهد داشت ولی به قدری نیست که مزاحمتی ایجاد کند.کیفیت عناصر داخلی کابین برای یک سدان معمولی بسیار خوب است حتی با کمی اغماض میتوان آن را هم رده خودروهای کلاس لوکس دانست , هرچند هنوز کمی راه برای این مقایسه مانده است.

کیا استینگر 2018 در مدل پایه , یک سدان 4 سیلندر 2 لیتری توربو با قیمت 31,900 دلار و در بهترین مدل که GT2 نام دارد یک سدان 4درب AWD با موتور 6 سیلندر 3.3 لیتری توربو ارائه کرده است که قیمت آن 51,400 دلار میباشد.

دیدگاه‌ها بسته شده اند.