جگوار E-PACE 2018 , یک لاکچری با استایل و خاص

جگوار E-PACE 2018 , یک لاکچری با استایل و خاص

جگوار E-PACE 2018

ترکیبی زیبا از استایل , سودمندی و لوکس بودن که هرکسی از آن لذت میبرد.

پیش از جگوار E-PACE 2018 که به تازگی رونمایی شده است , F-PACE اولین کراس اور شاسی بلند جگوار بود که با موفقیت چشم گیری مواجه شد و این امر را مدیون طراحی بی نظیر ( طراحی F-PACE همانند یک کوسه است) و عملکرد بسیار خوب خودرو است. حالا جگوار قصد دارد این موفقیت را با جگوار E-PACE 2018 دو برابر کند !
نحوه نام گذاری جگوار E-PACE 2018 میتواند شما را کمی گیج کند , چرا که اکثر تولید کنندگان خودرو از حرف E برای خودروهای الکتریکی استفاده میکنند. اما سری E صرفا یک SUV است , فقط کمی کوچکتر ؛ همانطور که جگوار XE سدان نسبتا کوچکتری نسبت به مدل XF سدان است. البته این کوچکی در قیمت کمی برعکس است ! چرا که جگوار E-PACE 2018 در مقایسه با خودروهای هم رده خود مثل AUDI Q3 یا BMW X1 بسیار گران تر میباشد.
جگوار E-PACE 2018 با دو موتور توربو شارژ 4 سیلندر مختلف عرضه میشود , یکی از این دو موتور 246 اسب بخار و دیگری 296 اسب بخار توان خروجی دارند.تمام مدل های جگوار E-PACE مجهز به یک گیربکس اتواتیک 9 سرعته و چهار چرخ متحرک هستند.

شاید شما هم مثل ما از معرفی جگوار E-PACE 2018 هیجان زده باشید ! درست است که گران تر از SUV های دیگر است اما در عوض استایل خاص , عملکرد بسیار خوب و بسیاری ویژگی ها را به شما ارائه میدهد. میتوان گفت جگوار E-PACE 2018 بهترین مینی SUV امسال است.
منطقی ترین انتخاب بین مدل های جگوار E-PACE را میتوان سری SE این خودرو دانست , زیرا که بین قیمت و آپشن های این خودرو توازن معقولی برقرار است. این مدل با موتور پایه و استاندارد 246 اسب بخاری عرضه میشود که البته موتور بسیار خوبی است ؛ 4 چرخ متحرک است و آپشن های زیادی مثل درب صندوق عقب برقی , صندلی های چرمی با امکان تنظیم در 14 زاویه و حافطه , سیستم صوتی بسیار عالی با 11 بلندگو و و مجموعه ای از وسایل پیشرفته برای کمک در رانندگی و پارک خودرو , در خودرو گنجانده شده است.

جگوار E-PACE در 2 مدل اصلی P250 پایه و P300 R-DYNAMIC ارائه میشود که در قدرت خروجی موتور متفاوت هستند. مدل های دیگر که درباره آن صحبت شد در آپشن ها و تریم های خودرو متفاوت هستند که به 4 مدل STANDARD , S , SE و HSE تقسیم بندی میشود. مدل پایه یP250 نیروی خود را از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر میگیرد که 246 اسب بخار خروجی و 364 نیوتن متر گشتاور دارد. این در حالی است که مدل R-DYNAMIC با همان موتور توان خروجی 296 اسب بخاری و گشتاور 400 نیوتن متری تولید میکند. بررسی ها در این مقاله بر اساس مدل E-Pace R-Dynamic HSE است که در کنار موتور 2 لیتری 4 سیلندر خود یک توربو را نیز جای داده است.
شتاب و سرعت در این مدل از جگوار E-PACE 2018 به لطف موتور 296 اسب بخاری , که به خوبی با گیربکس واکنشگرا و سریع 9 سرعته هماهنگ شده است , بسیار خوب و قابل قبول است.

بر خلاف ظاهر جمع و جور این خودرو بسیار جادار است و حتی صندلی های عقب برای بزرگسالان نیز بسیار راحت می باشد. همچنین جنس عناصر استفاده شده در داخل کابین از قبیل چرم ها بسیار اعلا و قابل توجه است.در مدل های بالای این خودرو یک صفحه نمایش تمام دیجیتال , یک HUD رنگی ( Head-Up Display – نمایشگر مجازی ( و یک صفحه نمایش لمسی 10 اینچی با قابلیت اتصال راحت به تلفن های هوشمند و سازگاری با برنامه ها از طریق وای فای , در اختیار سرنشینان قرار دارد.

قیمت مدل جگوار E-PACE 2018 از 38.600 دلار برای مدل پایه شروع میشود و در بهترین تریم به قیمت 53.550 دلار میرسد ؛ شما با این قیمت چه اتومبیلی را انتخاب میکنید ؟

دیدگاه‌ها بسته شده اند.